Articles

Print

 

 

Majlis Perpisahan Pn. Miliyana Binti Johari 

         Pada 6 Jun 2018 majlis perpisahan Pn. Miliyana Binti Johari, guru penolong SKB telah diadakan di Dewan Tun Sri Lanang. Semoga beliau berjaya dan lebih cemerlang bertugas di sekolah serta bahagia bersama suami tercinta. Kami di sini akan sentiasa mengingati kenangan manis bersama beliau walaupun jarak kian memisahkan.  

      
 

 Majlis Perpisahan Pn. Norayati Binti Kasmani 

             Malis perpisahan Pn. Norayati Binti Kasmani telah diadakan pada 7 Mac 2018 bertempat di Dewan Tun Sri Lanang. Semoga beliau lebih cemerlang di tempat tugas baru.  


 

Penyerahan Tab Percuma Untuk Guru-Guru  

             Tab percuma diserahkan kepada guru-guru pada 11 Februari 2018 bertempat Bilik Mesyuarat Pendita Zaaba bagi merealisasikan pembelajaran abad ke-21. Semoga pemberian tab ini menjadi pembakar semangat guru-guru untuk terus memikul tanggungjawab mendidik anak-anak bangsa Malaysia.  


 

Majlis Patah Tumbuh Hilang berganti  

        Majlis Patah Tumbuh Hilang Berganti telah diadakan pada 26 Disember 2017 bertempat di Hotel Prime City, Kluang sempena pertukaran En. Yusri Bin Jaafar Shah & Pn. Zaiton Binti Sekor ke sekolah lain. Pihak sekolah juga meraikan kedatangan guru baru ke sekolah ini terutamanya Pn. Nor Asiah Binti Mohd Noor & Pn. Siti Zainab Binti Togimin. Semoga kalian terus cemerlang di tempat bertugas yang baru. 

 


 

Penyerahan Telefon Pintar Yes Altitude 4G Lite  

        Pihak Kementerian Penddikan Malaysia telah memberikan telefon pintar Yes Altitude 4G Lite kepada semua guru diseluruh Malaysia. Penyerahan telefon pintar diperingkat sekolah telah diadakan pada 9 Mac 2017, Semoga penggunaan telefon pintar dan plan data yang dibekalkan secara percuma itu dapat meningkatkan penggunaan ICT dalam proses pengajaran dan pembelajaran.  

 
 

Lawatan Pengarah Pendidikan JPNJ   

       Tuan Haji Shaharudin Bin Sharif, Pengarah Pendidikan JPNJ telah membuat lawatan mengejut di SK LKTP Belitong pada 11 Disember 2016. Terima kasih di atas kunjungan tuan serta tunjuk ajar yang diberikan.   

  

 Pemantauan & Kunjung Bantu PBS 

      Pada 4 April 2016, seramai 3 orang pegawai dari JPN dan 4 orang pegawai dari PPD Daerah Kluang telah hadir untuk membuat pemantauan & kunjung bantu Pentaksiran Berasaskan Sekolah. Tahniah kepada semua guru-guru yang terlibat atas kelancaran semasa pemantauan dijalankan. 
                                                                                             

 

 

 

[3/4]>> Muka 1 4

 

 

Tuesday the 30th. . Joomla 3.0 templates. All rights reserved.